Умови оплати і доставки


ДОСТАВКА У ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ 


Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. Послуга післяплати сплачується одержувачем відповідно до тарифів кур'єрської служби.


КУР'ЄРСЬКА АДРЕСНА ДОСТАВКА В РУКИ – вартість доставки розраховується згідно тарифів кур'єрської служби «Нова Пошта». Точну суму Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).


У РАЗІ ВІДМОВИ ВІД ПОСИЛКИ У ВІДДІЛЕННІ АБО ВІД КУР'ЄРА НОВОЇ ПОШТИ – ВСІ ВИТРАТИ ОПЛАЧУЄМО МИ.


У разі відмови Вами від замовлення у відділенні «Нової Пошти» або від Кур'єра, Ви нічого не сплачуєте. Всі витрати за логістику і за повернення товару оплачуємо ми.


ЯК ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ У ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ


Вам на вказаний номер телефону прийде смс з номером накладної та запрошенням прийти і забрати свою посилку. Ваша посилка буде чекати на Вас протягом 5 днів у відділенні «Нової Пошти». При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення. Передплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка. Перевірити статус своєї посилки можна тут: www.novaposhta.ua/ua/tracking




ОПЛАТА ПЛАТІЖНИМИ КАРТАМИ VISA і MASTERCARD


До оплати на сайті приймаються карти Visa і MasterCard. При формуванні замовлення Вам необхідно вибрати у списку можливих способів оплати «Оплата платіжною карткою VISA/Master Card», після чого підтвердити замовлення. Підтвердження: Далі Ви будете перенаправлені на сторінку з фінальним переліком інформації по Вашому замовленню. Після чого чекайте на дзвінок від нашого Менеджера протягом найближчого часу. Наші менеджери працюють з 9:00 до 18:00 . Менеджер повинен отримати Ваше підтвердження замовлення, а також повідомить Вам про строки Доставки , відповість на можливі додаткові питання і відправить на вказаний Вами email лист-форму для здійснення оплати карткою Visa/MasterCard.


Послуги Оплати банківською платіжною карткою надаються ПриватБанком за допомогою платіжного сервісу LiqPay.



Персональні дані обробляються за вашою згодою. Збереження ваших персональних даних гарантується: • дотриманням міжнародних стандартів безпеки електронних платежів 3D-Secure;


  • технологією одноразових паролів One-time password;
  • сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode;
  • моніторингом платежів 24/7 online.


Лист повинен прийти до Вас на вказаний email. У полі «Відправник» буде вказано сервіс LiqPay: Якщо лист не прийшов, необхідно перевірити папку СПАМ або НЕБАЖАНА. Іноді ваш поштовий сервіс може вважати даний лист небажаним. Відкрийте – перед Вами буде текст подібного змісту: Натисніть кнопку «Оплатити». Далі Ви будете перенаправлені на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій Вам необхідно авторизуватись і підтвердити оплату з вашої картки. Вкажіть «Номер карти», «Термін дії» і «CVV» (три останні цифри номера карти на її зворотному боці): Після чого натисніть на кнопку «Підтвердити» і перейдете на фінальну форму: Натисніть на кнопку «Оплатити». Після цього з Вашого рахунку спишуться кошти або додатково Ваш банк попросить провести підтвердження оплати з зазначенням SecureCode з смс на Ваш мобільний. Якщо побачите це повідомлення – оплата пройшла успішно: Якщо у Вас виникають проблеми в процесі оплати або щось не виходить, Ви можете зателефонувати на, наші менеджери швидко і з задоволенням проконсультують Вас і допоможуть Вам здійснити оплату.



ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН 14 ДНІВ 


Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте. Якщо у Вас є хоч найменші сумніви, щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливість обміняти виріб протягом 14 днів з дня покупки. 


УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ВИРОБУ


Ми приймаємо на обмін вироби в новому і невикористаному стані. Після отримання виробу на обмін, ми перевіряємо стан виробу.  Після перевірки менеджером стану виробу, ми обміняємо його на аналогічний або будь-який інший виріб.


ЯК ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН)


Вам потрібно просто зателефонувати нам за телефоном , повідомити про свої наміри.


ОБМІН НЕМОЖЛИВИЙ, ЯКЩО


На жаль, ми змушені відмовити в поверненні в наступних випадках:


  • черевики були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
  • мають сліди користування;
  • вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
  • вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (вплив хімічних речовин або інших зовнішніх факторів).