Terms of payment and delivery

Payment and delivery terms

SENDING ORDERS IS DONE AFTER 100 PERCENTAGE PAYMENT FOR THE GOODS

ДОСТАВКА В ОТДЕЛЕНИЯ НОВОЙ ПОЧТЫ

Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару Вамповідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.Послуга післяплати сплачується одержувачем відповідно до тарифівкур'єрської служби.

КУР'ЄРСЬКА АДРЕСНА ДОСТАВКА В РУКИ – вартість доставки розраховуєтьсязгідно тарифів кур'єрської служби «Нова Пошта». Точну суму Вамповідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вонавже буде оплачена онлайн (100% передплата).

У РАЗІ ВІДМОВИ ВІД ПОСИЛКИ У ВІДДІЛЕННІ АБО ВІД КУР'ЄРА НОВОЇ ПОШТИ –ВСІ ВИТРАТИ ОПЛАЧУЄМО МИ.

У разі відмови Вами від замовлення у відділенні «Нової Пошти» або відКур'єра, Ви нічого не сплачуєте. Всі витрати за логістику і заповернення товару оплачуємо ми.

ЯК ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ У ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ

Вам на вказаний номер телефону прийде смс з номером накладної тазапрошенням прийти і забрати свою посилку. Ваша посилка буде чекати наВас протягом 5 днів у відділенні «Нової Пошти». При отриманні замовленняпри собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.Передплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформленадоставка.Перевірити статус своєї посилки можна тут: www.novaposhta.ua/ua/tracking


ОПЛАТА ПЛАТІЖНИМИ КАРТАМИ VISA і MASTERCARD

До оплати на сайті приймаються карти Visa і MasterCard. При формуваннізамовлення Вам необхідно вибрати у списку можливих способів оплати«Оплата платіжною карткою VISA/Master Card», після чого підтвердитизамовлення.Підтвердження:Далі Ви будете перенаправлені на сторінку з фінальним перелікомінформації по Вашому замовленню.Після чого чекайте на дзвінок від нашого Менеджера протягом найближчогочасу. Наші менеджери працюють з 9:00 до 18:00 . Менеджерповинен отримати Ваше підтвердження замовлення, а також повідомить Вампро строки Доставки , відповість наможливі додаткові питання і відправить на вказаний Вами email лист-формудля здійснення оплати карткою Visa/MasterCard.

Послуги Оплати банківською платіжною карткою надаються ПриватБанком задопомогою платіжного сервісу LiqPay.

Персональні дані обробляються за вашою згодою. Збереження вашихперсональних даних гарантується:• дотриманням міжнародних стандартів безпеки електронних платежів3D-Secure;

  • технологією одноразових паролів One-time password;
  • сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode;
  • моніторингом платежів 24/7 online.

Лист повинен прийти до Вас на вказаний email. У полі «Відправник» будевказано сервіс LiqPay:Якщо лист не прийшов, необхідно перевірити папку СПАМ або НЕБАЖАНА.Іноді ваш поштовий сервіс може вважати даний лист небажаним.Відкрийте – перед Вами буде текст подібного змісту:Натисніть кнопку «Оплатити».Далі Ви будете перенаправлені на спеціальну безпечну сторінку банку, наякій Вам необхідно авторизуватись і підтвердити оплату з вашої картки.Вкажіть «Номер карти», «Термін дії» і «CVV» (три останні цифри номеракарти на її зворотному боці):Після чого натисніть на кнопку «Підтвердити» і перейдете на фінальнуформу:Натисніть на кнопку «Оплатити».Після цього з Вашого рахунку спишуться кошти або додатково Ваш банкпопросить провести підтвердження оплати з зазначенням SecureCode з смсна Ваш мобільний.Якщо побачите це повідомлення – оплата пройшла успішно:Якщо у Вас виникають проблеми в процесі оплати або щось не виходить, Виможете зателефонувати на, нашіменеджери швидко і з задоволенням проконсультують Вас і допоможуть Вамздійснити оплату.


ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН 14 ДНІВ 

Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте. Якщо уВас є хоч найменші сумніви, щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливістьобміняти виріб протягом 14 днів з дня покупки. 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ВИРОБУ

Ми приймаємо на обмін вироби в новому і невикористаному стані. Після отримання виробу на обмін, миперевіряємо стан виробу. Після перевірки менеджером стану виробу, ми обміняємо його на аналогічнийабо будь-який інший виріб.

ЯК ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН)

Вам потрібно просто зателефонувати нам за телефоном ,повідомити про свої наміри.

ОБМІН НЕМОЖЛИВИЙ, ЯКЩО

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні в наступних випадках:

  • черевики були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
  • мають сліди користування;
  • вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті дляповернення або обміну;
  • вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (вплив хімічних речовин або інших зовнішніх факторів).
btn